
They Are Billions – Tworzenie kampanii cz.4
2 maja, 2019 | Kategoria: Inne

Twórcy They Are Billions ciężko pracują nad wszystkimi elementami kampanii: misjami, nowym interfejsem, balansem, cinematicami, głosami i efektami dźwiękowymi, nowymi jednostkami, tłumaczeniami i innymi niespodziankami.
Nowe Imperium (The New Empire) to nazwa kampanii. Odzwierciedla jej cele: zbudowanie nowej ludzkiej cywilizacji po apokalipsie zombie, pod przywództwem Wielkiego Cesarza, Quintusa Crane. Ponadto, to Nowe Imperium naśladuje starożytne ludzkie imperia, zwłaszcza Imperium Rzymskie, zarówno pod względem estetycznym, jak i imperialistycznym oraz nastawionym na zdobywanie zachowaniem. A wszystko to zmieszane z technologią parową i światem zniszczonym przez zombie.
Interfejs Kampanii
Prace nad nowym interfejsem zostały prawie ukończone. Wciąż brakuje kilku ikon (niektóre zastąpiono ikonami prowizorycznymi). Wygląd interfejsu posiada steampunkową domieszkę z elementami Nowego Imperium jak: symbole i flagi.

Z głównego panelu są dostępne trzy sekcje za pomocą przycisków w prawym górnym rogu: mapy kampanii, laboratorium badawcze i ekran statystyk bohaterów.
Na mapie kampanii znajdziesz mapę, która rozszerza i odsłania się wraz z postępem kampanii. Stamtąd można sprawdzić dostępne misje.
W Laboratorium Badawczym można odblokować nowe badania, które dają dostęp do ulepszeń dla kolonii.

Na ekranie statystyk bohatera widać wszystkie informacje związane z bohaterem, w tym drzewo ulepszeń. Więcej informacji o tym w następnej aktualizacji.
W panelu znajdziesz również:
- Postęp kampanii (w centrum na dole).
- Ekran konta użytkownika, na którym pojawia się aktualny poziom trudności i przycisk do jego zmiany.
- Suma punktów, która reprezentują moc gracza w Imperium, niezbędnych do rozporządzania armią w misjach ataku roju oraz ogólny wynik kampanii (prawy, dolny róg).
Misje Ataku Roju

W miarę rozwoju kampanii, można napotkać roje, które blokują drogę ekspansji Imperium. Trzeba je zniszczyć, umieszczając jednostki obronne i struktury armii imperialnej.
W tych zewnętrznych misjach gracz musi stawić czoła rojowi, podczas obrony Oficjalnej Placówki znajdującej się w centrum. Jeśli zombie zniszczą lub zainfekują placówkę, misja zakończy się niepowodzeniem.
Kiedy gracz rozpocznie misję, rozgrywka zostanie wstrzymana, podczas używania placówki do rozmieszczenia jednostek i struktur obronnych. Łowcy (Rangers) i drewniane bariery będą zawsze dostępne, jak również wszystkie jednostki i obrony, które odblokowano w drzewku badawczym.

Każda jednostka lub element obrony kosztuje określoną liczbę punktów Imperium. Gdy się skończą, grający nie będzie w stanie ulokować większej liczby umocnień. Po zakończeniu rozmieszczania, wystarczy nacisnąć przycisk Start, a rój zostanie uwolniony.
Ważne jest używanie terenu jako naturalnej obrony i planowanie, który typ obrony jest najkorzystniejszy, w zależności od wielkości i typów roju. Tego typu misje są bardzo szybkie, trochę szalone, i bardzo łatwo je przegrać.

To na razie wszystko.
W następnej aktualizacji dowiemy się więcej o bohaterach i misjach taktycznych.
Źródło
Poprzedni wpis dotyczący tworzenia kampanii w They Are Billions