Amber

Amber Chronicles of Lhür – Ruszyła zbiórka na Kickstarterze

Niedawno rozpoczęła się zbiórka na Kickstarterze RTS’a o nazwie Amber Chronicles of Lhur. Gra skupiać się ma na kampanii, trybie wieloosobowym, w szczególności competetive, gdzie główną rolę mają odgrywać bohaterowie.

Parę słów o Amber Chronicles of Lhür

Według tego, co możemy odczytać na stronie projektu to Amber Chronicles of Lhür tworzone jest przez niezależne hiszpańskie studio Fire Ember Games założone w 2019 roku. Jest to RTS, który otrzymać ma:

  • Kampanię opowiadającą historię świata oraz poszczególnych frakcji.
  • Tryb Multiplayer nastawiony na rywalizację.
  • Opcje społecznościowe, w tym: tworzenie nowych map przez społeczność, innowacyjny system tworzenia turniejów, profile społeczności, gildie, housing.

Świat

Miejscem akcji jest świat fantasy o nazwie Lhür, który został zdewastowany przez stworzenia żyjące na nim z powodu wysokiej eksploatacji surowca o nazwie Amber.

Lhür zdominowany jest przez kolosalnych bogów. Czczeni są przez wszystkie żyjące istoty. Każda frakcja składa im ofiary w postaci amber w zamian za błogosławieństwo.

Frakcje

Jeśli zbiórka zbierze odpowiednie kwoty (100 000, 300 000 Euro) gra otrzyma osiem frakcji:

  • Alderland, Ludzkie Królestwo
  • Greewuls, Abominacje
  • Jokülheim, Dzieci Lodu
  • Renegades, Wyjęci spod prawa
  • Baal, Czystka
  • Teera, Obrońcy natury
  • Birbaya, Równowaga i mądrość (jeśli zbiórka osiągnie 100 000 Euro)
  • Army of Sorrows, Koszmary (jeśli zbiórka osiągnie 300 000 Euro)

Armia

Istotną siłą każdej armii są Bohaterowie posiadający różne umiejętności niczym z gatunku MOBA. Każda frakcja otrzyma dwóch bohaterów do wyboru.

W skład armii wchodzą cenne jednostki, których liczba ma oscylować w okolicach dziesięciu. Każda taka jednostka posiada trzy automatyczne umiejętności: pasywną, standardową i jedną specjalną, która może przechowywać ładunki do użycia w określonych sytuacjach. Jednostki podzielone są na typy:

  • Wręcz
  • Dystansowe
  • Magiczne
  • Elitarne
  • Bestie

Oczywiście, jak to bywa w klasycznych RTS’ach, niezbędne jest zbieranie surowców, rozbudowa bazy, odkrywanie nowych technologi. Ten standard również ujrzymy w Amber.

System progresji

Za każdym razem, gdy Bohater awansuje o poziom wyżej, gracz może wybrać jedną z trzech cech, które prowadzą do drzewa wielokrotnych wyborów.

To tyczy się również zwykłych jednostek. Co nowy poziom wybieramy jedną z umiejętności specjalizując ją według tego co uznamy w danym momencie za najlepsze.

Rywalizacja

Rywalizacja w trybie multiplayer ma być ważnym elementem gry. Oprócz standardowych trybów 1v1, 2v2, 3v3, Amber otrzyma również turnieje, ligi, turnieje round-robin itp. Za udział w tych wydarzeniach otrzymamy nagrody w postaci ekskluzywnych skinów, avatarów i specjalnych trofeów dla systemu housingu. Gracze otrzymają również możliwość tworzenia własnych turniejów dla członków klanu, z możliwością zapraszania osób z zewnątrz.

Społeczność

Społeczność otrzyma możliwość tworzenia własnych map i udostępniania ich. Do tego dojdzie element znany m.in z MMORPG, czyli housing. Każdy gracz otrzyma dom, który udekoruje według własnego uznania wcześniej zdobytymi trofeami.

Dokładne informacje znajdziecie na stronie zbiórki oraz oficjalnej stronie gry.